1. Już wkrótce pierwsza edycja Internetowych Targów Turystycznych

    O sile promocji turystycznej w internecie nie trzeba już nikogo przekonywać. Coraz więcej firm, organizacji i samorządów dostrzega przewagę promocji online i inwestuje w rozwój własnych narzędzi internetowych, ale szuka również wartościowych projektów w których można zaistnieć. Jednym z takich pomysłów są Internetowe Targi Turystyczne, które swoją premierę zaplanowały na 2012 r.

    Podobna idea w Polsce już się pojawiała, jednak tym razem pomysł na targi jest zupełnie inny.  – Nie szukamy setek wystawców, poszukujemy świadomych partnerów, którym zapewnimy usługę najwyższej jakości, z przekonaniem, że będą z nami promować się nie jeden raz. Wkrótce podejmiemy dyskusję na temat skuteczności targów turystycznych w Polsce ponieważ wydaje nam się, że obecna formuła poza sferą B2B, przy tak niewielkiej liczbie odwiedzających powoli się wyczerpuje, ale przede wszystkim staje się ekonomicznie nie uzasadniona. Na targach turystycznych online spodziewamy się ok. miliona odsłon wirtualnych stoisk targowych – zapowiada Wojciech Kreft, wdrażający projekt TargiTurystyczneOnline.pl.

    Zgodnie z założeniami Targi będą promowane z użyciem wielu mediów od marca 2012, kiedy to zostaną otwarte dla odwiedzających, do tego czasu będą poszukiwani wystawcy z różnych kategorii np. najlepsze hotele spa, miasta na weekend, odkrycia 2012 itp. – w każdej kategorii przewidziano tylko 10 stoisk. Kampania promocyjna targów przewiduje emisję kilkudziesięciu milionów bannerów w internecie na wielu portalach i serwisach informacyjnych, promocję w telewizji śniadaniowej oraz wiele innych działań.

    – Internetowe Targi Turystyczne to bardzo dobra idea, aby w prosty, acz efektywny sposób, promować swoją ofertę. W sytuacji, kiedy medium nr 2 w Polsce stał się internet, nie ma innej możliwości jak poszukiwanie coraz to nowych, skuteczniejszych sposób komunikacji z potencjalnymi nabywcami. TargiTurystyczneOnline.pl są ciekawą alternatywą dla klasycznych narzędzi promocji turystycznej w internecie. Wytyczają nowe szlaki w podejściu do promocji miejsc, obiektów, produktów turystycznych. Liczę na to, że inicjatywa przełoży się także na rozwój i profesjonalizację polskiego przemysłu turystycznego – dodał Adam Mikołajczyk, prezes Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc.

    TargiTurystyczneOnline.pl organizowane są pod patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej, Agencji Promocji Miast i Regionów, Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, magazyny Polska Wita, branżowego Dziennika Turystycznego oraz telewizji TravelChannel, Związku Miast i Gmin Morskich. Organizatorzy zapowiadają, iż w najbliższych tygodniach przedstawią projekt w szczegółach, a już w styczniu będzie dostęp podglądu witryny i pierwszych wystawców. 

Kategorie
Aktualności