Misją Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc jest poszukiwanie nowych rozwiązań, które przyczynią się do poprawy stosowanych obecnie narzędzi promocji miejsc. Dzięki skutecznemu łączeniu nauki z praktyką, efektem działalności Instytutu jest stworzenie wielu ciekawych projektów pomagających samorządom lepiej zrozumieć istotę marketingu terytorialnego oraz poznać korzyści, jakie oferuje on współczesnym miastom czy regionom.
Podstawą sukcesu Instytutu są doświadczeni eksperci specjalizujący się w marketingu miejsc i rozwoju obszarów lokalnych, którzy dzielą się swoją szeroką wiedzą w tym zakresie podczas branżowych konferencji i seminariów. W 2011 roku Instytut był m.in. organizatorem takich wydarzeń jak Festiwal Promocji Warmii i Mazur czy Kongres Promocji Mazowsza, które stały się idealnym miejscem do wymiany doświadczeń pomiędzy samorządowcami z danego regionu.
O tym jak bardzo cenieni w branży marketingowej są eksperci Instytutu świadczy fakt, że są oni zapraszani w roli prelegentów zarówno na ogólnopolskie, jak i międzynarodowe wydarzenia podejmujące tematykę promocji miejsc. Poprzez udział w tak prestiżowych konferencjach jak np. „EuroPCom 2011 – „Share (y)our voice” organizowana we współpracy z Parlamentem Europejskim, członkowie społeczności Best Place mają rzeczywisty wpływ na kształtowanie marketingu terytorialnego na Starym Kontynencie. Ich doświadczenie jest doceniane również w Polsce – członkowie zarządu Instytutu są jurorami w ważnych konkursach branżowych w naszym kraju, takich jak Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards czy Ogólnopolski Konkurs dla Urzędów Miast i Gmin AKTYWNE MIASTO.
Więcej na: www.bestplaceinstytut.org
„
Copyright © 2024 Powered by SanConsulting