1. Podsumowanie głównego etapu kampanii promocyjnej

    Zakończył się główny etap kampanii promocyjnej Targów Turystycznych Online,  w której wyemitowanych zostało łącznie ponad 50 000 000 bannerów. W samym Google Display Network wraz z systemem Adkontekst zanotowaliśmy ponad 22 mln odsłon naszych bannerów, a tam kampania jeszcze się nie zakończyła. W naszym media-planie istotne były też kampanie odsłonowe w wielu serwisach informacyjnych i rozrywkowych. Np. w serwisach Wirtualnej Polski wyemitowanych zostało 1 585 102 odsłon bannerów Targów Turystycznych Online, w serwisach Gazeta.pl prawie milion, ponad 4 miliony odsłon w serwisach należących do grupy Ringier Axel Springer Polska (Fakt, Newsweek itp.), a w grupie Polskapresse prawie 3,7 mln odsłon. Kampania realizowana była również bardzo intensywnie za pośrednictwem wielu innych mniejszych stron i grup internetowych oraz większych internetowych graczy takich jak sieci Evolution Media Net ora Arbomedia. Zobacz przykłady naszych reklam online.

    Daleko nam do kampanii banków czy wielkich komercyjnych koncernów, jednak jak na pierwszą edycję z ograniczonym budżetem i bez strategicznych (dużych) partnerów medialnych wyniki są bardzo optymistyczne. O fakcie skuteczności kampanii świadczą nie tylko statystyki odsłon wirtualnych stoisk targowych, ale także zapamiętywalności kampanii. Wśród jednych z najpopularniejszych źródeł wejścia na stronę są frazy/zapytania dotyczące „Targów Turystycznych Online” w różnych odmianach. Nie bez znaczenia był również fakt promocji naszego projektu w ogólnopolskiej telewizji śniadaniowej – w programie Pytanie na Śniadanie, którego oglądalność sięga 500 000 osób. W numerze kwiecień/maj 2012 gościliśmy na łamach miesięcznika Witaj w Podróży, a podczas, a nasz debiut był intensywnie komunikowany w mediach branżowych zarówno tych tradycyjnych jak i online.  Od uruchomienia projektu zanotowaliśmy prawie milion odsłon prezentacji targowych. W samym tylko maju zanotowaliśmy 238 201odsłon z czego było 179 754 unikalnych!

    Internetowe Targi Turystyczne - statystyki

    Należy pamiętać że targi online trwają 24 h przez 365 dni, dlatego zakończenie kampanii głównej nie oznacza braku ruchu na stronach internetowych targów turystycznych. Obecnie trwa kampania wspierająca na serwisach Partnerów np. w czerwcu jesteśmy obecni na stronach Travel Channel.

    Nie bez znaczenia są również nasze pozycje w wyszukiwarce Google. W niecałe pół roku istnienia naszego projektu osiągnęliśmy bardzo wysokie pozycje na wiele wartościowych haseł/fraz kluczowych np.:
    targi turystyczne – pozycja 1
    internetowe targi turystyczne/targi turystyczne online – pozycja 1
    weekend w Polsce  / miejsca na weekend– TOP 3
    najlepsze hotele spa – TOP 3
    najlepsze hotele konferencyjne – TOP 3
    atrakcje dla dzieci w Polsce – TOP 5
    władysławowo wakacje 2012 – TOP 5
    I wiele wiele innych!

    Już dziś myślimy nad kolejna edycją, ale przede wszystkim nad dodatkowymi wartościami dla naszych Wystawców. Wszystkich chętnych do współpracy przy kolejnej edycji projektu zapraszamy do kontaktu. 

Kategorie
Aktualności